کویل LWC چیست و چه انواعی دارد؟

کویل LWC جیست

کویل (LWC) چیست ؟

کویل LWC یا لوله های مسی بدون درز یکی از تولیدات شرکتهای فعال در زمینه تولیدات لوله های مسی است که عموماً بر اساس استانداردهای ASTM و EN تولید می شوند.

این استانداردها برای برآوردن نیازهای فنی تولید کنندگان سیستم های تهویه مطبوع تدوین شده اند.

محصولات LWC در خطوط تولید انبوه سیستم های برودتی و حرارتی و مبدل های حرارتی مورد استفاده قرار می گیرند. تمام طول این محصول توسط تست ادی کارنت مورد ارزیابی قرار گرفته و مکان هایی که دارای عیوب احتمالی هستند با جوهر سیاه مشخص می شوند. در حین عملیات حرارتی، داخل و خارج لوله توسط دمش گاز نیتروژن کاملاً تمیز شده و در نهایت به منظور جلوگیری از هرگونه آلودگی و اکسید سطحی، دو انتهای لوله بسته می شوند. بسته بندی این قرقره ها توسط پلاستیک شرینک و بر روی پالت انجام می شود. ضمن آنکه بر اساس درخواست می توان لوله سخت، نیمه نرم و یا نرم را به این صورت تولید نمود. قرقره های به کار رفته از جنس چوب، مقوا و یا بدون قرقره بر اساس خواست مشتری قابل تغییر است.

انواع بسته بندی لوله های مسی کویل LWC

بسته بندی لوله های مسی کویل طول پیوسته ای از لوله است که در لایه های فشرده ای پیچیده شده است.

این نوع محصول دارای بسته بندی با انواع زیر است:
۱- قرقره چوبی یا مقوایی
۲- بدون قرقره
۳- کویل جامبو (بدون قرقره)
۴- کویل Eye to the Sky (بدون قرقره)

 

 

 

در مجموعه مکاکو ما بهترین محصولات مسی از جمله لوله مسی، کلاف مسی، شاخه مسی، ورق مسی،اتصالات کولرگازی، کویل LWC و عایق الاستومری را برای شما فراهم آورده ایم .

شما برای دریافت قیمت لوله مسی، قیمت عایق الاستومری و سایر محصولات می توانید با شماره دفتر مرکزی مکاکو تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سوالی دارید از من بپرسید.