حضور گروه بازرگانی مکاکو در نمایشگاه صنعت برق خاورمیانه دبی (۲۰۱۹)

حضور گروه بازرگانی مکاکو در نمایشگاه صنعت برق خاورمیانه دبی (2019)

نمایشگاه صنعت برق خاورمیانه دبی، فرصتی بزرگ در شرایط فعلی کشور

دوبی اقتصاد رو به رشد در جهان

نمایشگاه صنعت برق خاورمیانه امسال ۲۰۱۹ در کشور امارات متحده عربی و در شهر دبی برگزار شد. امارات یک کشور با اقتصاد باز، درآمد سرانه بالا  و  تجارت مازاد سالانه قابل توجهی است.  اقتصاد موفق این کشور،  باعث شده است امارات متحده عربی برای سرمایه گذاران جهانی در مقایسه با سایر کشورهای منطقه خلیج جذاب باشد. تنوع اقتصادی سهم بخش نفت و گاز در تولید ناخالص داخلی را تا ۳۰ درصد کاهش داده است. محل استراتژیک، ذخایر اقتصادی قوی، صندوق اعتبارات بزرگ دولتی، چشم انداز اقتصادی قوی، سیاست های مترقی در زمینه های مختلف اقتصادی، مناطق آزاد و افزایش سرمایه گذاری مستقیم خارجی، سبب شده است امارات متحده عربی به عنوان چهاردهمین ثروتمندترین اقتصاد جهان تبدیل شود. (PPP).

به گزارش گروه بانک جهانی، امارات متحدۀ عربی  رتبه ۲۱ را  بین کشورهای جهان را بجهت شروع آسان یک کسب و کار دارد. دولت پیشرو، “چشم انداز ۲۰۲۱” را با هدف تبدیل امارات متحده عربی به یکی از بهترین کشورهای جهان آغاز کرده است.

نمایشگاه صنعت برق خاورمیانه دبی

نمایشگاه صنعت برق خاورمیانه دبی Middle East Electricity 2019

نمایشگاه برق خاورمیانه Middle East Electricity 2019(MEE) بزرگترین نمایشگاه در زمینه تجارت انرژی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) می باشد و یکی از بزرگترین گرد آورندگان صنعت انرژی از جمله تولید کنندگان، تجارو خریداران محصولات این بخش است.

۴۴امین دوره  این نمایشگاه  بخش های مختلفی از جمله تولید برق، انتقال و توزیع، نورپردازی، انرژی خورشیدی و بهینه سازی و ذخیره انرژی پوشش داده است. در این رویداد، شرکت کنندگان به هزاران مشتری بالقوه از سراسر جهان دستیابی دارند.

MEE 2019 برنامه های آموزشی فراهم می کند که طیف گسترده ای از آموزش های حرفه ای و فرصت های آموزشی را از طریق سمینارها فنی و کارگاه های آموزشی مطالب به روز در زمینه برق و الکترونیک در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. این رویداد نزدیک به ۱۵۰۰ غرفهاز ۶۶ کشور و حدود ۲۰،۰۰۰ بازدید کننده از ۱۳۰ کشور جذب  می کند.

نمایشگاه صنعت برق خاورمیانه دبی Middle East Electricity 2019

ّ

بازدید مدیر عامل گروه مکاکو در نمایشگاه صنعت برق خاورمیانه Middle East Electricity 2019

در همین راستا، جناب آقای ناظم مدیرعامل شرکت مس آلیاژ خاورمیانه (مکاکو) به عنوان نماینده رسمی  این شرکت در این نمایشگاه حضور داشته و با بزرگان صنعت و نیز تأمیت کنندگان محصولات مرتیط نظیر سیم مسی، مفتول مسی و … گفتگو و مذاکره نمودند.

 

بازدید مدیر عامل گروه مکاکو در نمایشگاه صنعت برق خاورمیانه دبی Middle East Electricity 2019 بازدید مدیر عامل گروه مکاکو در نمایشگاه صنعت برق خاورمیانه دبی Middle East Electricity 2019 بازدید مدیر عامل گروه مکاکو در نمایشگاه صنعت برق خاورمیانه دبی Middle East Electricity 2019 مدیر عامل گروه مکاکو در فرودگاه شهر دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سوالی دارید از من بپرسید.