کلاف مسی

قیمت کلاف مسی

لوله های مسی بدون درز به صورت کلاف برای مقاصدی همچون تعمیرات و اتصالات در صنایع تهویه و برودت به کار می روند. این محصول دارای خم پذیری مناسب است که باعث تسهیل استفاده از آن در لوله کشی، خطوط انتقال گاز، تأسیسات تهویه مطبوع و سیستم های حرارتی و برودتی می شود. به همین دلیل این محصول معمولاً به صورت آنیل شده عرضه می شود.

بالاترین کیفیت کلاف مسی

گروه بازرگانی مکاکو با کیفیت ترین کلاف های مسی را از بهترین تولید کنندگان داخلی فراهم کرده و در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد.

اندازه

مینیمم قطر کلاف های  مسی۳/۱۶” اینچ و یا(۴٫۷۶mm) می باشد.ماکسیمم قطر کلاف های مسی ۷/۸” اینچ یا ۲۲٫۲۳mm می باشد. طول  استاندارد ۱۵m,30m,  ۵۰m می باشد.

بسته بندی

بسته بندی این محصلات به صورت شرینک و کارتن مقوایی می باشد. همچنین حمل بر روی پالت چوبی پیچیده شده با پلاستیک یک، دو و یا سه لایه انجام می گردد و درپوشی در  ابتدا و انتهای لوله ها قرار می گیرد.

مطابق با استاندارد جهانی

کلاف های مسی که توسط شرکت مکاکو تأمین می شوند دارای استاندارد های ASTM B 280 /EN 12735 و تمام استاندارد های بین المللی مورد نیاز برای این محصولات مسی هستند.

مشخصات فنی

سطح این کلاف ها تمیز و عاری از هرگونه ناخالصی بوده و انتهای  این کلاف ها توسط پلاستیک محافظت می شود.

بهترین قیمت

پس از کیفیت، شاید قیمت مهمترین شاخص در فرآیند انتخاب محصول توسط مشتری است. گروه بازرگانی مکاکو خود را مکلف به ارائه  محصول با کیفیت با مناسب ترین قیمت دانسته و قیمت محصولات خود را تضمین می نماید.

موارد مصرف

سیستم تهویه مطبوع و تبرید یکی از مهمترین کاربردهای می باشد.

لوله های مسی برای سال ها درانواع مبدل های حرارتی استفاده شده است. با توجه به نیازهای بازار و نوآوری در صنعت مس، این لوله های سنتی همانند کویل مسی به عنوان مبدل حرارتی استفاده می شدند، جای خود را به کلاف ها داند. این کلاف ها قابل بازیافت بوده وخطری برای محیط زیست ندارند.

کلاف های مسی با قطر کوچک، علاوه بر دارا بودن تمامی مزایای لوله مسی ، بسیار کارآمدتر و کم حجم تر می باشند. همچنین این محصولات موجب کاهش  هزینه های مربوط سیستم های تهویه مطبوع و مبرد می شوند.

 

2 thoughts on “کلاف مسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سوالی دارید از من بپرسید.