حضور گروه بازرگانی مکاکو در هفدهمین نمایشگاه سیستم های سرمایشی و گرمایشی

حضور گروه بازرگانی مکاکو در هفدهمین نمایشگاه سیستم های سرمایشی و گرمایشی

نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، که همه ساله در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار میشود و فرصت استعدادیابی و جذب دانش‌آموختگان و متخصصان جدید میشود. امسال نیز این فرصت را در اختیار تولید کنندگان قرار داده است تا در سطح گسترده فعالت داشته باشند.

حضور گروه بازرگانی مکاکو در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی

گروه بازرگانی مکاکو همچون سنوات گذشته در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از تاریخ ۱ تا ۴ آبان ماه سال ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شرکت نمود. این گروه در زمینه عرضه انواع لوله‌های مسی شامل کویل، کلاف، شاخه و اتصالات مسی و عایق الاستومری فعالیت دارد.

WhatsApp Image 2019 05 14 at 12.40.27

گروه بازرگانی مکاکو در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات، به عنوان نماینده فروش شرکت بابک مس ایرانیان شرکت کرده که در این راستا جناب آقای میرزایی، مدیرعامل محترم شرکت بابک مس ایرانیان و همچنین جناب آقای واعظی، مدیر فروش محترم شرکت بابک مس ایرانیان و جمعی از مدیران شرکت در غرفه گروه بازرگانی مکاکو تشریف آورده و حوزه‌های اصلی همکاری فی‌مابین در سال پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

در راستای فعالیت‌های گسترده گروه بازرگانی مکاکو و ادامه همکاری همچون سنوات گذشته، جمعی از مدیران شرکت باهنر از جمله جناب آقای فرشچی، عضو محترم هیئت‌مدیره و مدیر بازرگانی شرکت صنایع مس شهید باهنر و همچنین جناب آقای حیدرزاه، مدیر فروش محترم شرکت صنایع مس شهید باهنر نیز در غرفه گروه بازرگانی مکاکو حضور پیدا کردند.

WhatsApp Image 2019 05 15 at 10.19.08

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سوالی دارید از من بپرسید.