بازدید گروه بازرگانی مکاکو از کارخانجات تولید کننده کالاهای مسی در چین (۲۰۱۹)

حضور گروه بازرگانی مکاکو در شانزدهمین نمایشگاه سیستم های سرمایشی و گرمایشی

کارخانجات تولید کننده کالاهای مسی در چین، دریچه ای نو به سوی بازارهای جهانیست

چین یکی از بزرگترین اقتصاد های جهان

کارخانجات تولید کننده کالاهای مسی در چین با پیشرفت و سرعت بسیار چشم گیری در رشد و تولید محصولات مسی، لوله مسی، کلاف و شاخه مسی و سایر محصولات مس برخوردار بوده اند. چین در طی ۲۰ سال گذشته،  فرصتی که از طریق اصلاحات و باز شدن بازار چین و توسعه اقتصادی سریع آن به دست آمد، سبب شد که چین به یکی از بزرگترین تولید کنندگان و وارد کنندگان در دنیا تبدیل شود و در جایگاه دوم در بین کشورهای اقتصادی جهان جای گیرد.

گروه شرکت های Hailiang

در حال حاضر کشور چین دومین واردکننده کنسانتره مس در جهان و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات مسی مانند لوله ها و اتصالات مسی می باشد. در میان کارخانه های بزرگ مس در چین، کارخانه  Hailiang ، با جلب احترام و اعتماد مشتریان خود، یک گروه بزرگ بین المللی خصوصی است که با تمرکز بر فلزات غیر آهنی فعالیت خود را گسترش داده است.

Hailiang واقع در استان چین Zhejiang یکی از بزرگترین کارخانجات فعال در زمینه تحقیق، توسعه، تولید، فروش و خدمات محصولات مسی و یکی از بزرگترین و رقابتی ترین شرکت های تولیدکننده مس در جهان است، همچنین این شرکت بزرگترین شرکت صادرات لوله های مسی و اتصالات در چین می باشد.

1557274803963702CGBc

15094155503048gdtm

ملاقات اعضای ارشد گروه بازرگانی مکاکو با گروه شرکت های Hailiang

در همین راستا، آقایان علیرضا ناظم مدیر عامل و فرهاد ناظم رئیس هیئت مدیره گروه بازرگانی مکاکو، در سفری به این کشور از گروه کارخانجات  Hailiang ملاقات کرده و مذاکراتی را در جهت آغاز همکاری برگزار کردند.

WhatsApp Image 2019 05 08 at 15.04.302 WhatsApp Image 2019 05 08 at 15.04.30 WhatsApp Image 2019 05 08 at 15.04.291

بازدید گروه مکاکو از چین

گروه شرکت های ZX-PIPE

Fuzhou Zhenxie Pipe Co.Ltd در فوجو که پایتخت صنعتی چین می باشد، شامل کارخانه های بزرگی چون Fujian GENS Metal Technology Development Co.Ltd.، SCOTTFRIO Technologies Co.Ltd.، Peking Zhenxie Pipe Co.، شرکت گوانگژو Zhenxie Pipe Co.، Ltd و شرکت شانگهای Zhenxie Pipe Ltd. می باشد. فعالیت این شرکت درشهرهایی نظیر پکن، گوانگژو و شانگهای گسترش یافته است، به طوری که گروه Zhenxie یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله می باشد.

محصولات Zhenxie  دارای تمامی استاندارهای اتحادیه اروپا ROHS است. این شرکت تولید کننده محصولات متنوع می باشد که به طور گسترده ای درتأسیسات تهویه مطبوع مسکونی یا تجاری، سیستم های مبرد، خطوط لوله آب آشامیدنی، کشتی ها، خطوط لوله اکسیژن پزشکی، خطوط لوله گاز و دیگر زمینه ها استفاده می شود. محصولات  این شرکت در اروپا، امریکا، آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه و کشورهای دیگرشناخته شده هستند.

 

کارخانجات تولید کننده کالاهای مسی در چین

بازدید مدیران گروه بازرگانی مکاکو از گروه شرکت های Fuzhou Zhenxie Pipe

با توجه به اینکه شرکت Zhenxie یکی از تولید کنندگان بزرگ لوله و اتصالات مسی می باشد، مدیران ارشد شرکت مکاکو در سفر خود به چین، بازدیدی از شرکت و کارخانجات Zhenxie انجام داده و در جهت توسعه همکاری طرفین مذاکراتی را انجام دادند.

خط تولید محصولات مسی در چین

کارخانجات تولید کننده کالاهای مسی در چین

 

 

در این سفر علاوه بر دیدار های فوق از کارخانجات تولید کننده نوار پرایمر و عایق های الاستومری و اتصالات و لوله های مسی نظیر کارخانجات Ningho Metal, Iking ,Zengo در شهرهای پکن و شانگهای توسط مدیران گروه بازرگانی مکاکو  بازدید صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سوالی دارید از من بپرسید.