ملزومات کولر گازی

در این مقاله با نکات زیر آشنا خواهید شد:

لوازم و قطعات کولر گازی

گازهای برودتی چیست؟

نحوه عملکرد گازهای برودتی در ملزومات کولر گازی

دسته بندی گازهای برودتی

 

یکی از فعالیت های اصلی گروه بازرگانی مکاکو ، ارائه با کیفیت ترین ملزومات برودتی و ملزومات کولر گازی از جمله نصب کولرگازی از قبیل نوارچسب پرایمر، انواع کابل برق، سوزن سروالف، پایه کولر گازی ، فنر لوله خم کن و سایر مواردی است که نصابان کولرهای گازی و سیستم های داکت اسپیلت مورد استفاده قرار می دهند.

 

لوازم و قطعات کولر گازی

گروه بازرگانی مکاکو عرضه کننده تجهیزات تهویه مطبوع، ملزومات کولرهای گازی و اسپلیت می باشد. همچنین عایق های لازم از جمله عایق های الاستومری مورد نیاز سیستم های سرمایشی با بهترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت در ایران و کشورهای همسایه توزیع می گردد.

شرکت بازرگانی آلیاژ شیمی خاورمیانه با نام تجاری گروه بازرگانی مکاکو با هدف عرضه محصولات اولیه مسی و ملزومات کولر گازی مرغوب و با کیفیت و با پایین‌ترین قیمت و قابلیت دسترسی در کوتاهترین زمان به صنعتگران گرامی مفتخر است در خدمت تولیدکنندگان محترم باشد. هدف اصلی گروه بازرگانی مکاکو خدمت به صنعتگرانی است که با دغدغه کمک به اعتلا و ارتقای اقتصاد کشور عزیزمان پا در عرصه تولید گذاشته‌اند.

نوار پرایمر

نوار چسب پرایمر جزو تجهیزات تأسیساتی می باشد که در جهت عایق بندی خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد. نوارهای پرایمر عموما از جنس پی وی سی می باشند و در انواع رنگ های سفید و مشکی توسط گروه بازرگانی مکاکو عرضه می گردند که اکثر اوقات برای عایق بندی لوله های مسی کولر گازی مورد استفاده قرار می گیرند.

سیم جوش نقره

برای جوشکاری دو قطعه ی مسی و یا دو قطعه ی غیر هم جنس فلزی از سیم جوش نقره استفاده می شود. درصدهای گوناگون سیم نقره برای کیفیت بالای جوش و بسته به نوع جنس متفاوت می باشد. گروه بازرگانی مکاکو عرضه کننده با کیفیت ترین و متنوع ترین سیم جوش های نقره جهت جوشکاری لوله های مسی می باشد

کابل برق

گروه بازرگانی مکاکو ، عرضه کننده با کیفیت ترین انواع کابل های برق مورد استفاده کولرگازی از قبیل افشان و یا شیلددار می باشد. نصابان کولر گازی با مراجعه به فروشگاه این مجموعه می توانند کابل های برق مورد نیاز خود را تهیه کنند.

پایه کولر گازی

گروه بازرگانی مکاکو عرضه کننده ی انواع پایه های کولر گازی زمینی و دیواری با مقاومت بالا،حجم و وزن ایده آل می باشد. از جمله ویژگی های این پایه ها می توان به قابلیت نصب آسان و قیمت منحصر بفرد آن ها اشاره کرد.

سوزن سروالف

گروه بازرگانی مکاکو عرضه کننده سوزن سروالف مناسب برای استفاده در کولر های گازی و صنایع خنک کننده می باشد. این محصول از جنس مس و آلیاژ برنج می باشد و دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی می باشد.

فنر لوله خم کن

یکی از ملزومات برای نصب کولر گازی فنر خم کن می باشد.فنرهای لوله خم کن برای خم کردن لوله های مسی استفاده می گردد و ممکن است در داخل و یا خارج لوله قرار بگیرند. گروه بازرگانی مکاکو عرضه کننده انواع فنرهای خم کن در سایز های مختلف می باشد.

گازهای برودتی چیست؟

منظور ازگازهای برودتی، گازی است که به سرعت با از دست دادن دما و انجام عمل میعان بتواند تبدیل به مایع شود و سپس سریعاً هم بتواند با جذب گرما و انجام عمل تبخیر مجدداً به گاز تبدیل شود. گازهای برودتی در طی چرخه خنک ساز بارها و بارها باید این دو عمل را انجام داده و به صورت مدام از گاز تبخیر به مایع و برعکس شوند. استفاده از برخی از آن ها ممنوع است. گفته می شود که برخی از انواع این گازهای برودتی اثرات منفی جبران ناپذیری روی محیط زیست دارند.

نحوه عملکرد گازهای برودتی در ملزومات کولر گازی

کار اصلی گازهای برودتی این است که گرمای محیط را جذب می کنند و منجر به خنک سازی محیط می شوند.گازهای برودتی یکی از زیر مجموعه های مواد سرمازا است که هم می تواند مایع و یا گاز باشد که به آنها سردکننده یا ماده سردساز یا مبرد نیز می گویند. دستگاه سرمایشی مورد نظر یک یخچال، فریزر و یا کولر در داخل یک منزل مسکونی و یا یک سیستم تهویه و کولر بزرگ صنعتی باشد، اصول و سازوکار در تمام آن ها تقریباً یکسان است.

دسته بندی گازهای برودتی

ساختار شیمیایی گازهای برودتی مبنای دسته بندی این گازها خواهند بود. به صورت کلی، گازهای برودتی را در ۴ دسته ی کلی می توان جای داد:

  • گازهای CFS – کلروفلوئوروکربن ها
  • گازهای HCFC – هیدرو کلروفلوئوروکربن ها
  • گازهای HFC – هیدرو فلوئوروکربن ها
  • گازهای طبیعی
  • گازهای برودتی دوست دار محیط زیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سوالی دارید از من بپرسید.