فرآیند تولید فلز در فروش مس چیست ؟

فرآیند تولید فلز در فروش مس چیست ؟

فرآیند تولید فلز در فروش مس و عوامل مهم در تولید آن چیست؟

فرآیند تولید فلز در فروش مس از زمانی که فیلم علمی‌تخیلی ” نابودگر ” در سال ۱۹۸۴ اکران شد، بسیاری آن را جدی گرفتند و نگرانی‌های خود را در مورد مضرات احتمالی هوش مصنوعی مطرح کردند. این فیلم در مورد این است که وقتی ماشین ها به خودآگاهی برسند چه اتفاقی رخ خواهد داد، بود.

اگرچه مفهوم این فیلم محتمل به نظر می‌رسد، برای مثال، اگر ماشین‌ها به طور خودکار آگاه شوند، سال‌ها طول می‌کشد تا فرآیندهایی را که ممکن است به آن‌ها اجازه ضرب کردن را بدهند ، تنظیم کنند. حتی اگر موفق به بستن سیستم‌های دفاعی انسان شوند ، آن‌ها به یک ارتش از نسبت‌های حماسی نیاز دارند تا همه انسان‌ها را کاملا از بین ببرند و به فرض اینکه انسان‌ها متقابلا بجنگند.

برای رسیدن به این هدف ، آن‌ها باید حداقل یک کارخانه تولیدی بزرگ در هر کشور بزرگ بسازند که بتوانند اولین موج ماشین‌آلات را بسازند تا دنیا را تسخیر کنند. اما آن‌ها مواد را از کجا خواهند آورد؟ مطمئنا منابع باقی مانده وجود دارند که می‌توانند در طول فاز اولیه هجوم آن‌ها مورد استفاده قرار دهند، اما به زودی به این دلیل بیرون خواهند رفت که زنجیره تامین در آن زمان قطع خواهد شد.
ربات ها همچنین باید به خاطر داشته باشند که به بیش از یک ماده یا دو ماده برای ساختن ماشین‌آلات نیاز دارند. انسان کلاسیک T – ۱۰۰ به تنهایی متشکل از صدها نوع مختلف فلز است، که هر کدام توسط یک تامین‌کننده متفاوت تامین می‌شود و از چندین معدن مختلف استخراج می‌شوند. بنابراین آن‌ها باید این مکان‌ها را نیز پیدا کرده و به آن‌ها حمله کنند.
متاسفانه قبل از اینکه بتوانند نقشه های خود را عملی کنند، انسان‌ها شروع به حمله کرده‌ و بسیاری از ربات های هوشمند را در این نبرد نابود خواهند کرد. با وجود نیروی انسانی بسیار کوچک، برای آن‌ها بسیار سخت است که گروه خود را جمع کرده و به ساخت نوع خود ادامه دهند ، بنابراین کل مفهوم فیلم جالب بود اما به خاطر پیچیدگی تولید فلز دور از ذهن است.
برای اینکه بهتر درک کنیم فرآیند تولید فلز چقدر پیچیده است یک مرور کلی می کنیم.

فرآیند تولید فلز در فروش مس

استخراج فلز

لوله‌های فلزی صاف و براق و ورق های فلزی که در اطراف تان می‌بینید ، به این سادگی بوجود نیامده اند، بلکه در ابتدا یک سنگ سفت و سخت بودند. این سنگ از زیرزمین یا درون کوهستان استخراج می شود. برای استخراج آن‌ها، زمین حفر می‌شود تا به لایه‌های سنگ های معدنی دسترسی پیدا کرد. اگر سنگ معدن فقط یک متر از سطح زمین فاصله داشته باشد ، به راحتی منفجر می‌شود.
به طور خاص،استخراج از معدن که با انفجاری از سطح زمین انجام می‌شود ، استخراج سطح نامیده می‌شود ، در حالی که استخراج سنگ معدن از زمین از طریق شفت و تونل‌ها ، استخراج زیر زمینی نامیده می‌شود. برای تسریع این روند خسته‌کننده، معمولا تجهیزات سنگین در این فرآیند مورد استفاده قرار می‌گیرند. شاید محبوب‌ترین این ماشین‌ها Bagger 288 می‌باشد که یک دستگاه حفاری چرخ لاستیکی است و در استخراج سنگ‌های معدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. خوب است که بدانید این ماشین بزرگ‌ترین وسیله زمینی در جهان است.

پردازش

سنگ معدن استخراج‌شده بلافاصله به تاسیسات آسیاب فرستاده می‌شوند تا پردازش شوند. این امکانات معمولا در نزدیکی یا درون سایت معدن ساخته می‌شوند تا هزینه حمل و نقل کاهش یابد. اینجا جایی است که فلزات از سنگ‌ها جدا می‌شوند. بسته به نوع فلزی که استخراج شده‌است ، پردازش ممکن است بیشتر از روش استاندارد باشد. اما به طور معمول با خرد کردن سنگ دانه به پودر شروع می‌شود. از این پودر، فلز از طریق ترکیبی از چندین تکنیک مکانیکی و شیمیایی جداسازی می‌شود.

فلز کاری

به محض این که فلز به طور کامل از سنگ معدن جدا شد، برای فلز کاری آماده است که در آن به قطعات منفرد، مونتاژ‌ها، یا سازه‌های بزرگ تولید خواهد شد. گاهی اوقات ، فلز قبل از اینکه به محصولات مورد نیاز برای بهبود خواص مکانیکی تبدیل شود، با فلزات دیگر آلیاژی می شود.
فرآیند فلز کاری با توجه به محصول مورد نظر فرق می‌کند. برای مثال هنگام ساختن لوله‌ها و میله‌ها، چکش زدن و خم کردن فرآیندهای اصلی مورد نیاز هستند. با این حال، برای سرعت و دقت بهتر، اکثر سازندگان فلز، اکستروژن را ترجیح می دهند. این کار مستلزم فشار دادن قطعه کار بر روی یک قطعه کار است.

فقط ماشین کاری و فرآیندها نیستند که بر روی فلز انجام می شود بلکه کاهش دمای فلز نیز ممکن است بر نتیجه فلز کاری تاثیر بگذارد.

ساخت

کل فرآیند ساخت اشکال و اشکال خاصی از فلز، مانند قطعات ماشین‌ها و دستگاه‌ها ، ساخت فلز نامیده می‌شود. این کار نیازمند استفاده از تجهیزات تخصصی است که اغلب برای هر شکلی، طراحی خاصی ساخته می‌شوند. اکثر تولیدکنندگان بزرگ جهان از ماشین‌آلات خودشان برای کمک به تولید انبوه استفاده می‌کنند.

این فقط یک مرور کلی از فرآیند تولید و عرضه فلز است. گام های دیگری نیز وجود دارد که به همان اندازه پیچیده و حیاتی است که شما در توزیع کنندگان برتر مانند بازارفلزات رنگین می‌بینید. بنابراین دفعه بعد که برای پروژه های خود به خرید فلزات می پردازید، می دانید قبل از اینکه این منابع برای فروش عرضه شوند، چه روندی را طی می کنند.

احتمالا شما در بازار برای فروش مس و فروش ورق برنج یا انواع دیگر فلزات مانند ورق مس،لوله مسی،کلاف مسی و کویل مس دنبال یک تامین کننده مناسب هستید به شما پیشنهاد می دهم قبل از خرید یک جستجو مناسب کنید تا تامین کننده مناسب پروژه خود را پیدا کنید. مکاکو نیز در این مسیر شما را تنها نمی گذارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سوالی دارید از من بپرسید.